A mnoho dalších funkcí

  • Možnost nastavení systému dle specifik a potřeb organizace a jejích služeb
  • Nahrávání dokumentů do složky klienta a sdílené dokumenty organizace
  • Záznam medikace (DB léků registrovaných v ČR)
  • Záznam hospitalizací, prohlídek a zdravotních rizik
  • Docházky klientů na služby pro vyúčtování
  • Plánování směn zaměstnanců
  • Vykazování dalších aktivit pracovníků
  • Denní kniha (on-line editace)
  • Propojení eQuipu s Google účtem - Google dokumenty a kalendář
  • Sdílený disk
  • Pokladna – sledování pohybu peněz
  • Kontakty klientů na lékaře, úřady, příbuzné, atd.
  • Evidence souhlasů se zveřejněním os. údajů
  • Sledování fází klienta – zájemce o službu, čekatel, klient organizace
  • Generování tiskových sestav
  • Skladové hospodářství, možnost propojení se stravovacím modulem